Creatorul "Steven Universe", Rebecca Sugar, vorbește despre arta feministă și melodiile preferate din spectacol
Ar putea fi dificil să explicăm show-ul Cartoon Network Steven Universe unei persoane care nu a văzut-o niciodată. La suprafață, este o premisă simplă - Steven este un băiat cu puteri magice, care locuiește într-o casă pe plajă cu trei femei asemănătoare magice, Ametist, Garnet și Pearl, cunoscute împreună ca Pietrele de Cristal. Ametistul este brash și dezordonat, Pearl este nerăbdător și pretențios, iar Garnet, exprimată de cântăreața britanică Estelle, este mistoasă și nobilă, liderul efectiv al grupului. Împreună cu Steven, ei merg în misiuni, cântă melodii și, în general, ajută la salvarea lumii - o configurație destul de simplă pentru un desen animat episodic.
Cu excepția faptului că spectacolul, prezent în cel de-al cincilea sezon, este acum o lume plină cu milenii de istorie, o mitologie profundă, o sărbătoare a unei reprezentări ciudate, care a câștigat o nominalizare la GLAAD Media Award și o bază fanată dedicată. Steven Universe se ocupă în mod regulat de teme de intimitate, de consimțământ și de încălcare a așteptărilor legate de sex, menținând în același timp o sinceritate și o inimă aproape de pură pentru acest univers. Acest echilibru delicat este probabil datorită creatorului și producătorului executiv Rebecca Sugar, alum al carierei surrealiste, filosofie greu de desene animate Network Adventure Time.
Cu zahărul la cârma, Steven Universul scoate cu atenție o lume în care eroii pot fi eronați și fragili, iar infractorii pot fi și ei victime. Fiecare decizie pare a fi atentă: de exemplu, Steven folosește tipul de puteri magice atribuite, de obicei, personajelor de sex feminin. El se poate vindeca, "arma" sa este un scut roz si este predispus sa-i protejeze pe cei dragi prin inchiderea lor in bule magice.
Pietrele de cristal, pe de altă parte, care citeau toate ca femei, foloseau săbii, biciuri și pumnii gigant pentru a-și lua dușmanii, dar numai în slujba unui bine mai bun. Mic a vorbit cu Sugar prin e-mail despre sezonul curent, care a început o nouă scenă de episoade în martie, construind lumea spectacolului și care personaj se identifică cu cel mai mult.
Mic: Acest sezon al Universului Steven a extins într-adevăr lumea spectacolului și istoria sa, chiar dincolo de multe straturi pe care le-a avut deja. Trecerea de la cele mai vechi episoade, care sunt un fel de aventuri unice, la conceptele complexe și mitologii din anotimpurile ulterioare, este o astfel de recompensă pentru spectatorii comise. Știai mereu că acolo se îndreaptă Steven Univers?
Rebecca Sugar: O mare parte din povestea de ansamblu a fost planificată încă de la început. Îmi place să fac diagrame și linii de timp pentru a identifica ce sa întâmplat când, cine știe ce și de ce, în timp ce încă lasă lucrurile deschise spre schimbare, pe măsură ce vorbim totul ca un grup. Vom strategiza cu toții cel mai elegant, interesant mod de a spune poveștile pe care le-am înființat de ani de zile. Sunt deosebit de entuziasmat de episoadele din luna mai, și de rularea care vine și după aceea - povești pe care le-am lucrat de ani de zile, literalmente șase ani.
Sunt curios cum experiența dvs. de la Adventure Time a influențat Steven Universe - ambele spectacole sunt foarte interesate de personajele secundare, dedicând episoadele întregi unor personaje care au început să apară în fundal. Este ceva de care ai fost întotdeauna interesat? Există vreo lecție specifică pe care ați luat-o de la Adventure Time, care ți-a informat alegerile despre Steven Universe? Orice ați vrut să faceți în mod diferit pe propriul dvs. spectacol?
RS: Lucrul la timpul de aventură a simțit că scriu poezia existențialistă toată ziua. Mi-a plăcut. Am desenat benzi desenate independente și m-am gândit mereu că voi fi punctul meu de plecare pentru lucrurile pe care am vrut să le spun. Nu mi-am imaginat niciodată că va fi o casă în interiorul unui show de televiziune prin cablu, dar [Pendleton Ward, creatorul timpului de aventură] a încurajat cu adevărat echipa Adventure Time să facă arta în care am crezut.
Cu toții ne-am conectat cu personaje diferite și le-am dat o mulțime de spațiu pentru a le carna. Mi-a plăcut să scriu pentru Marceline. Era o deschidere a ochilor pentru a vedea cum rezonează cu publicul. N-am avut niciodată șansa să mă pun într-un personaj în acest fel. Asta e ceva ce nu mi-a putut ajuta decât să continui cu mine în munca mea cu Steven.
Post a Comment